Regulamin

Regulamin sklepu



Właścicielem Sklepu internetowego Firma Best Wear Partner Handlowy Firmy Kegel-Błażusiak. Zamówienia za pośrednictwem internetu realizujemy na terenie Europy. 

Dane Firmy:

Best Wear Guzik Dorota

ul. WOP 6.
34-480 Jabłonka
NIP: 735-105-55-85
Regon: 120153140

tel.+48 18 2640541

tel.kom +48 609662141

e-mail bestwear@bestwear.pl


ZAMÓWIENIA I ICH REALIZACJA



1. Zawartość sklepu internetowego nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.

2. Ceny podane w sklepie internetowym to ceny detaliczne brutto (zawierające podatek VAT w wysokości 23%) wyrażone w złotych polskich. 

3. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.

4. Zastrzegamy sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia w sytuacji, gdy podana cena towaru będzie nieprawidłowa w skutek błędnego działania systemu teleinformatycznego.

5. Towary w dziale "Promocje" są ograniczone ilościowo. Realizacja zamówień zawierających takie towary odbywa się w kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów.

6. Warunkiem realizacji zakupu jest akceptacja regulaminu, rejestracja w systemie oraz prawidłowe wypełnienie przez Kupującego formularza zamówienia, który jest zamieszczony na stronach sklepu internetowego. Poprawnie złożone zamówienie definiuje następujące kwestie:

-dane kontaktowe i adresowe  zamawiającego, odbiorcy i płatnika

-co najmniej jedną pozycję określonego towaru wraz z ceną

-sposób płatności

-koszty transportu

7. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane lub będą weryfikowane jeżeli będzie taka możliwość. 

8. Kupujący zobowiązany jest do podania adresu e-mail lub numeru Fax pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.

 

9. Kupujący poda numer telefonu pod który będzie możliwy kontakt w celu dostarczenia przesyłki.

10. Dostawca potwierdzi przyjęcie zamówienia i poda jego termin realizacji.

11. Czas realizacji zamówienia liczy się od momentu jego potwierdzenia. 

12. Zakupiony przez Klienta towar zostanie wysłany zgodnie z informacjami zawartymi w potwierdzeniu. 

13. Towar będzie dostarczany w zależności od opcji, która zostanie wybrana przez Klienta.

 

14. Terminy realizacji zamówień:

 

Ø       48 godzin dla towarów dostępnych na magazynie Sprzedającego

Ø       7 dni roboczych dla towarów dostępnych na magazynie Producenta

Ø       14 dni roboczych dla towarów dostępnych na magazynie Sprzedającego na których wykonywane będą          dodatkowe usługi wg specyfikacji Kupującego

Ø       21 dni roboczych dla towarów dostępnych na magazynie Producenta na których wykonywane będą dodatkowe usługi wg specyfikacji Kupującego

Ø       30 dni roboczych dla towarów niedostępnych na magazynie Sprzedającego i Producenta


14. Do każdego zamówienia wystawiana bedzie faktura VAT lub paragon.

15. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury VAT lub paragonu. Dokonanie zmian jest możliwe jedynie poprzez: kontakt telefoniczny: (+48)609-662-141 lub (+48) 18 26-405-41 wysłanie listu pocztą elektroniczną e-mail na adres: sklep@bestwear.pl i wymaga potwierdzenia ze strony sprzedającego. 

16. W przypadku złożenia zamówienia niekompletnego ( brak wymaganych danych jak: rozmiar, kolor, dane adresowe itp.)  zamówienie podlega weryfikacji. Weryfikacja nastąpi w terminie  48 godzin od momentu złożenia zamówienia. Weryfikacja odbywa się telefonicznie lub poprzez pocztę e-mail.

17. Jeżeli weryfikacja nie nastąpi w deklarowanym czasie, może to oznaczać, że umieszczone przy składaniu zamówienia dane były błędne. W takiej sytuacji obowiązek skontaktowania się ze sklepem Best Wear leży po stronie klienta. Brak takiego kontaktu w przeciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia skutkuje jego anulowaniem .

18. Klienci, którzy podadzą adres e-mail będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną, a każde poprawnie złożone zamówienie jest potwierdzane automatycznie wysyłanym listem poczty elektronicznej e-mail na adres zamawiającego.


 PŁATNOŚC


Obowiązują cztery formy płatności: 

-gotówka (odbiór osobisty)

-przelewem bankowym-przedpłata (przelew przed wysłaniem zamówienia)

-szybki elektroniczny przelew za pośrednictwem serisu przelewy24 (ralizacja w 24 godziny).Regulamin szybkich płatności dostępny na stronie http://przelewy24.pl/

-płatność kartą za  pośrednictwem serisu przelewy24 (ralizacja w 24 godziny).Regulamin szybkich płatności dostępny na stronie http://przelewy24.pl/

Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068

-za popraniem (płatność przy odbiorze zamówienia) dodatkowa opłata +6zł

Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.


ZWROTY I WYMIANA TOWARU


Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym można dokonać  bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrócony towar musi być fabrycznie nowy, nie może nosić śladów użytkowania, musi też posiadać oryginalne opakowanie i etykiety. Zwrotu towaru dokonujemy wraz z wypełnionym Formularzem Zwrotu Towaru. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze zostaną przekazane przelewem bankowym na wskazany rachunek  w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Koszt dostawy zwracanego towaru ponosi Kupujący. Pozostałe koszy zwracane będą zgodnie z art. 33 ustawy. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.

Kupujący można dokonać  wymiany towaru jeżeli dotyczy ona rozmiaru. Koszty przesyłki związane z wymianą ponosi kupujący.

Zwrotowi nie podlegają towary i usługi wykonane według specyfikacji Kupującego ( naszywki, hafty, produkty projektowane na zlecenie Kupującego, nadruki itp.).

 

GWARANCJA I REKLAMACJE


Gwarancja jest udzielana na każdy towar zakupiony w naszym sklepie zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. 

Firma Best Wear zastrzega, że ze względów technologicznych kolorystyka i wygląd produktów przedstawionych na zdjęciach w sklepie internetowym mogą różnić się od rzeczywistych. 

Reklamacje na towary zakupione w sklepie internetowym należy przesyłać na adres e-mailowym: sklep@bestwear.pl .